V areálu pražské obalovny jsou umístěny dvě technologie: výroba hutněných směsí – to je „zelená“ obalovna s výkonem 240t/hod, má dva hořáky, jeden na ohřev kameniva, jeden na ohřev recyklátu. K ohřevu recyklátu slouží tzv. paralelní buben, viditelný v horní části věže obalovny. Dále je součástí stroje 5 stojatých asfaltových nádrží, ohřev asfaltového pojiva je elektrický. Vyrobená směs je dopravována z míchačky skipovým vozíkem do sil. Obalovna je vybavena 5 sily na asfaltové směsi, každé silo o objemu 55t.
Výroba litých asfaltů je „modrá“ obalovna o max. výkonu 40t/hod, má jeden hořák na ohřev kameniva, 2 ležaté a 2 stojaté asfaltové nádrže, ohřev asfaltového pojiva je plynovou kotelnou a termálním olejem, má jeden zásobník na asfaltovou směs o objemu 25t, který je umístěný pod míchačkou.
Hutněné směsi
Jedná se o asfaltové směsi (směs kameniva, jemně mletého vápence - fileru a asfaltového pojiva), které mají menší obsah asfaltového pojiva než lité asfalty, jsou sypké, odvážejí se nákladními auty na korbě. K jejich zpracování je třeba finišer a válec - finišer vytvoří stejnoměrnou vrstvu, kterou je třeba následně zhutnit válcem, na rozdíl od litých asfaltů, které se nehutní. Použití hutněných směsí je na vozovky silnic a dálnic, někdy i na plochy letišť.